Vi är stolta att kunna hjälpa människor att genomföra sina aktiviteter även i utmanande tider. Att kunna ta sina barn till simhallen. Eller att boka entrén till den vackra och efterlängtade utställningen. Vi vill stötta dig som öppnar din butik, simhall eller besöksverksamhet varje morgon för att ge den bästa kundservicen. För ett mer levande samhälle. Läs mer om hur Kreativum framgångsrikt har kopplat på Säker gäst.
Med Entry Event Säker Gäst så hjälper vi verksamheter inte bara att hålla öppet under mer kontrollerade former under prövande tider, t ex genom att tillåta max antal personer. Vi har också paketerat in en rad ordentliga fördelar för dig som är verksamhets- eller anläggningschef och vill öka den allmänna effektiviteten. Digital modernisering för bättre gästservice. Tillgänglighet och självbetjäning, direkt i mobilen. Precis så som många gäster vill ha det.
Vi kan rådgöra i hur du i din verksamhet kan justera och designa din entré än lite bättre. Samt vikten av kommunikation och budskap om rutiner och max antal besökare till både gäster och medarbetare. När allt annat är på plats, så kan du optimera kundservicen och digitalisera era flöden för utökad self service.
“Entry Event Säker Gäst är vårt ständigt växande koncept som sparar tid för gästen, turisten och besökaren. Och samtidigt skapar stort mervärde för verksamheten och anläggningen.”
Med vår entrébokning och egenutvecklade plattform så kan du själv sätta upp hur många gäster du vill släppa in i anläggningen per tid, förutsatt att ni sätter tydliga rutiner för inpassage. Maxantal i antal besökare är ett sätt.
Exempelvis så kan man ställa in att systemet tillåter ett specifik antal sålda biljetter /entréer per dag, oavsett om man har medlemsskap/årskort eller köper dagsentré.
Man kan också, om man så vill, låta systemet släppa på fler biljetter vid specifika tidsintervall via släppschema. En annan variant är att man sätter upp flera isolerade pass per dag och säljer en specifik uppsättning biljetter med maxtax till respektive pass. Mellan passen får man då säkerställa att alla gäster lämnar, t ex genom att stänga över lunch.
Genom att ha läsare vid både inpassage och utpassage så går det att i realtid bättre följa flödet i anläggningen. Översynen gör det enklare att ha rätt bemanning samt möjliggör fler köp och transaktioner på kortare tid. Rätt utfört så frigör konceptet mer tid för verklig service.
Vi kan anpassa entrébokningen för gym- och sportanläggningar, badanläggningar, museer, konsthallar, nöjesparker, djurparker, temaparker och liknande anläggningar. Oavsett så kan vi rådgöra och optimera så att det passar just din verksamhet bäst. Och samtidigt underlätta eventuella föreskrifter såsom Folkhälsomyndighetens tillsynsvägledning samt begränsningsförordningen.
Fördelar för er
- Ökad kundservice och försäljning, både digitalt och via kassa
- Begränsa antalet besökare, sätt maxantal via entrébokning
- Kommunicera enklare med gästen digitalt via systemet
- Frigör tid hos personal, ökad effektivitet och lönsamhet
- Attrahera fler kunder och gäster, bredda kundgruppen och nå ut online
- Analysera och verksamhetsoptimera via rapportverktyget o. dashboard
- Lättare följa gällande regler såsom begränsningsförordningen m.m.
Fördelar för gästen
- Boka och säkra sin entré hemma i lugn och ro via självservice
- Betala smidigt med kort, Swish (eller faktura om ni önskar)
- Digitalt kvitto och biljett på mejl eller SMS
- Slippa köa och få en trevligare upplevelse innan och under besöket
- Känna större trygghet via kontaktlösa betalningar
- Prioriterad entré / snabbentré via förköp, snabbare service på plats
När vi satte igång och utvecklade Säker Gäst-konceptet så var ambitionen att lösa en tillfällig utmaning. Nu vet vi att de nya funktionerna är här för att stanna. För att ni som kund – och framförallt gästen, turisten och besökaren – vill ha det så.
Vill ni ha någon att bolla med, kontakta oss gärna.
Välkommen in!