Louise är specialist på Supporten

Vår support är högt på vår agenda och väldigt uppskattad bland våra kunder. Vi är ett helt gäng som är engagerade i våra kunders anläggningar, där Louise är teknisk specialist.

Louise sitter vid datorn

Hej Louise! Vad gör du på jobbet?

Jag svarar i telefon och på mejl när våra företagskunder behöver support. En av de saker jag tycker är roligast här hos oss är att vi har en nära relation till våra kunder och jag vet nästan alltid vem som sitter i andra änden när jag svarar. Det är vanligen dedikerade administratörer i små och stora organisationer som redan har god kännedom i våra system men som har något komplext problem de behöver hjälp med. Jag jobbar dagligen i våra system och ser till att allt fungerar som det är tänkt, och testar nya funktioner innan vi rullar ut dem till kund.

Hur är dina möjligheter att utvecklas på jobbet?

Vi har ett avancerat system med många olika delar och jag känner att jag lär mig något nytt varje dag! Jag har alltid varit bra på datorer och teknik, men vi har både egen mjukvara och hårdvara så det är mycket att hålla reda på. Arbetet är väldigt omväxlande och utvecklande och jag har oerhört kunniga kollegor. Just nu undersöker jag möjligheterna för oss att utveckla vårt supportsystem för ännu enklare ärendehantering för vår del, men även så att kunderna snabbare ska hitta svar på sina frågor.

Vem skulle du rekommendera att börja på Entry Event?

Alla som tycker om att ha roligt på jobbet! Det är bra om man är självgående och har tålamod att lära sig. Vi är väldigt trevliga, roliga och framför allt lugna arbetskamrater. Vi brukar säga att vi inte är ett “hipster startup” för vi har väldigt lugn och skön stämning på kontoret. När det gäller kulturen så gillar jag närheten till ledningen och de stora möjligheterna som vi alla har att snabbt kunna påverka. Företaget har bra förmåner, flex och hemarbete om man vill. För mig gör närheten till kontoret att jag mer än gärna går in för att dra nytta av min arbetsstation med flera skärmar, men också för att kunna bolla frågor med mina kollegor. Vissa trivs bättre med att jobba hemifrån och är bara på kontoret några dagar i veckan. Vi är en hybrid arbetsplats och kommunicerar väldigt bra både fysiskt och digitalt.

Bakgrund: Louise är utbildad inom IT, programhantering och mediekommunikation och kom till Entry Event i början av 2021. Hon har drivit eget inom webbutveckling och skiftade sedan fokus mot gästservice inom hotellnäringen i London och Oslo. Intresset för IT och kundservice ledde sedan till den ultimata mixen av teknik och kundinteraktion här på Entry Event.

Dela
Dela
Dela

Relaterade nyheter

Johan Kronberg pekar på kiosken

Entry Event Kiosk

Vår tanke med vårt ekosystem, Entry Event Ticket, är ju att addera värdeskapande och egen

Ny kund Åland museum

Vi ser fram emot att stötta Åland museum med biljetthantering, kassasystem och systemintegration med befintliga